Перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсі на посаду педагогічних працівників, комунальної установи “Перший інклюзивно-ресурсних центр”

Перелік

осіб, яких допущено до участі у конкурсі на посаду педагогічних працівників, комунальної установи “Перший інклюзивно-ресурсних центр” Житомирської міської ради:

  • Герасименко Катерина Вячеславівна (практичний психолог)
  • Окопська Олена Юріівна (практичний психолог)
  • Остапенко Світлана Маратівна (практичний психолог)

Письмове тестування відбудеться 8 січня 2019 року о 10-00 годині, співбесіда 9 січня 2019 о 10-00 годині за адресою: м.Житомир, вул.В.Бердичівська 7 ( зала засідань ).

 

Тестові завдання для проведення кваліфікаційного іспиту на вакантні посади педагогічних працівників

КУ «Першого інклюзивно-ресурсного центру» Житомирської міської ради 

  1. Мета утворення органами державної влади та органами місцевого самоврядування інклюзивно-ресурсних центрів (відповідно до Закону України «Про освіту»)
  2. Підстава для утворення інклюзивно-ресурсного центру
  3. Визначення психолого-педагогічних послуг
  4. Визначення корекційно-розвиткових послуг
  5. Підстави для утворення в закладах освіти інклюзивного класу, дошкільної групи
  6. Документ, яким визначено порядок організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти
  7. Перелік умов для повноцінного забезпечення інклюзивного навчання у закладах освіти
  8.  Визначення поняття індивідуальної навчальної програми
  9. Визначення поняття психолого-педагогічного супроводу
  10. Хто складає індивідуальну програму розвитку дитини з особливими освітніми потребами, що є підставою для цього?
  11. Хто затверджує та погоджує індивідуальну програму розвитку дитини?
  12. Основні складові висновку про комплексну психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини
  13. Терміни перегляду індивідуальної програми розвитку дитини з ООП в закладі загальної середньої освіти
  14. Терміни перегляду індивідуальної програми розвитку дитини з ООП в закладі дошкільної освіти
  15. Кількість дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивному класі, дошкільній групі
  16. Кількість учнів в інклюзивному класі
  17. Кількість дітей в інклюзивній групі закладу дошкільної  освіти 
  18. Тривалість групового корекційно-розвиткового заняття для учнів з особливими освітніми потребами в школі 
  19. Тривалість індивідуального корекційно-розвиткового заняття для учнів з особливими освітніми потребами в школі
  20. Кількість годин корекційно-розвиткових занять, які визначені в Індивідуальній програмі розвитку
  21. Хто забезпечує соціальні потреби дітей із складними порушеннями розвитку під час освітнього процесу в закладі загальної середньої освіти
  22. Які установи забезпечують науково-методичну підтримку діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
  23. Хто є засновниками інклюзивно-ресурсних центрів у м.Житомирі
  24. Терміни проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини в інклюзивно-ресурсному центрі
  25. Напрями комплексної психолого-педагогічної оцінки розвитку дитини, що проводиться фахівцями центру
  26. Доступ до освітнього процесу асистента дитини з особливими освітніми потребами в закладі дошкільної освіти забезпечується
  27. Основні завдання інклюзивно-ресурсного центру
  28. Педагогічне навантаження педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
  29. Повноваження структурного підрозділу з питань діяльності інклюзивно-ресурсних центрів
  30. Обов’язки педагогічних працівників інклюзивно-ресурсного центру
  31. Вимоги до претендентів на посади педагогічних працівників центру
  32. Спосіб призначення на посади педагогічних працівників центру