УПРОДОВЖ 2017 ТА 2018 РОКІВ МЕРЕЖА ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЖИТОМИРА ЗРОСЛА ВТРИЧІ

У Житомирських 10 закладах загальної середньої освіти існує 20 інклюзивних груп у , у яких навчається 34 учня з особливими освітніми потребами.

«На кожну дитину складено програму індивідуального розвитку, призначено команду фахівців індивідуального психолого-педагогічного супроводу, до яких введено вихователів-методистів, вихователів груп, асистентів вихователя, практичних психологів, учителів-логопедів, вчителів-дефектологів та медичних сестер». – розповідає заступник директора департаменту освіти Світлана Ковтуненко.

Загалом до роботи з учнями з особливими освітніми потребами залучено:

20  асистентів вихователя,

10 практичних психологів,

20  вчителів-логопедів,

20  вчителів-дефектологів.

До інклюзивних груп зараховані діти, які мають порушення психологічного розвитку з недорозвиненням мовлення зі спектром аутизму, діти з порушенням опорно-рухового апарату, хворі на  дитячий церебральний параліч, з порушеннями комунікативних функцій та соціальної взаємодії.

 «Фахівці дошкільних навчальних закладів, у яких створено інклюзивні групи, залучені до участі в українсько-італійському проекті з питання впровадження інклюзивної освіти у дошкільних навчальних закладах області, де  пройшли майстер-класи щодо роботи з дітьми, які мають особливі потреби  та зараховані до інклюзивних груп». – розповідає заступник директора департаменту освіти Світлана Ковтуненко.

У закладах, де працюють інклюзивні групи, створені кабінети психологічної корекції, логопедичні кабінети,  куточки  сенсорики  для дій з предметами. Як свідчать оперативні вивчення діти, які мають проблеми у розвитку успішно розвиваються та соціально адаптуються у середовищі своїх однолітків.

Як свідчать оперативні вивчення діти, які мають проблеми у розвитку успішно розвиваються та соціально адаптуються у середовищі своїх однолітків.