Якісна позашкільна освіта


    7 листопада 2019 року в департаменті освіти Житомирської міської ради відбулася нарада директорів та заступників директорів з навчально-виховної та навчально-тренувальної роботи закладів позашкільної освіти: Житомирського Центру творчості дітей і молоді, Житомирського міського центру науково-технічної творчості учнівської молоді, Житомирської школи хореографічного мистецтва «Сонечко», Школи юних десантників, Дитячо-юнацької спортивної школи №1, Дитячо-юнацької спортивної школи №2.

    До порядку денного наради увійшли питання, які є наразі досить актуальними – підвищення якості позашкільної освіти, інклюзивне навчання як забезпечення рівного доступу до якісної позашкільної освіти, адже завдання освітян – зробити все, аби діти могли отримувати ціннісні життєві звички, які відповідають світу, що змінюється.

     Директор КУ «Другий інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради  Шовтюк А.М. ознайомила присутніх з Порядком організації інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. №779 «Про організацію інклюзивного навчання в закладах позашкільної освіти».

     Про стратегічні питання розвитку позашкільної освіти в Україні розповів директор ЦТДіМ Полівода М.Є., який брав участь у Всеукраїнському форумі до Дня позашкілля  у складі делегації  Житомирської області.

    Заступник директора з навчально-тренувальної роботи ДЮСШ №1 Олішевський А.В. проінформував про відкриття відділення з веслування на човнах «Дракон» у ДЮСШ №1 та перші перемоги його вихованців на чемпіонаті України серед дитячо-юнацьких спортивних шкіл.

    Завідувач  науково-методичним  центром департаменту освіти міської ради Мяновська  Т.М. запропонувала адміністраціям закладів позашкільної освіти залучити вихованців до участі у виготовленні розважально-пізнавальних програм ТОВ  «Телерадіокомпанія Союз – TV».

    Заступник директора департаменту освіти міської ради Кошевич Р.Л. підвела підсумки наради та вказала на те, що результатом позашкільної освіти мають бути індивідуальні досягнення, особистісні позитивні зміни у навчанні, вихованні та розвитку кожної дитини.

    Командний підхід, задоволення індивідуальних потреб вихованців, співпраця з батьками, психолого-педагогічний супровід, толерантне ставлення та створення безбар’єрного освітньо-розвивального середовища мають бути актуальними завжди.