Інклюзивна освіта

МОН ЗАПРОШУЄ ГРОМАДСЬКІСТЬ ДО ОБГОВОРЕННЯ ПРОЕКТУ

Міністерством освіти і науки запропонований для громадського обговорення проект наказу «Про внесення змін до Положення про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах». Документ визначає нові форми та порядок індивідуального здобуття середньої освіти. Зокрема, планується, що відтепер в Україні до індивідуальної форми здобуття освіти належатимуть екстернатна, сімейна (домашня) освіта, а також педагогічний патронаж. Екстернатною формою…

Читати далі
Результати конкурсного відбору на посаду директора комунальної установи «Перший інклюзивно-ресурсний центр» ЖМР

Конкурсна комісія визначила переможцем конкурсного відбору на посаду директора комунальної установи «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради КОЛОС Тетяну Михайлівну. Результат письмового тестування – 41 бал, співбесіди – 9 балів, загальна кількість балів – 50.

Читати далі
Результати конкурсного відбору на посаду директора комунальної установи «Другий інклюзивно-ресурсний центр» ЖМР

Конкурсна комісія визначила переможцем конкурсного відбору на посаду директора комунальної установи «Другий інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради ШОВТЮК Аллу Миколаївну. Результат письмового тестування – 45 балів, співбесіди – 8,3 балів, загальна кількість балів – 53,3.

Читати далі
ІНКЛЮЗІЯ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ШКОЛІ № 14

У 14 школі із інклюзією знайомі вже не перший рік. Наразі в освітньому закладі є 15 класів, у яких навчаються 16 учнів з особливими освітніми потребами. «З інклюзією ми знайомі з 2013  року, тоді до нас у школу  прийшов учень першокласник. Сьогодні у нас навчаються 16 дітей із різними нозологіями – це і з затримка…

Читати далі
УПРОДОВЖ 2017 ТА 2018 РОКІВ МЕРЕЖА ІНКЛЮЗИВНИХ ГРУП У ЗАКЛАДАХ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ ЖИТОМИРА ЗРОСЛА ВТРИЧІ

У Житомирських 10 закладах загальної середньої освіти існує 20 інклюзивних груп у , у яких навчається 34 учня з особливими освітніми потребами. «На кожну дитину складено програму індивідуального розвитку, призначено команду фахівців індивідуального психолого-педагогічного супроводу, до яких введено вихователів-методистів, вихователів груп, асистентів вихователя, практичних психологів, учителів-логопедів, вчителів-дефектологів та медичних сестер». – розповідає заступник директора департаменту освіти…

Читати далі