Проведення конкурсу на призначення педагогічних працівників комунальної установи «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради


     Комунальна установа «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради  оголошує конкурс напризначення  педагогічних працівників  комунальної установи «Перший  інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської  міської ради, а саме:

-вчитель – дефектолог;

-вчитель – логопед;

-вчитель–реабілітолог.

         Комунальна установа «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської  міської ради розташована за адресою:10008, м. Житомир, вулиця Старий Бульвар,21.

         На посаду педагогічних працівників призначаються особи, які є громадянами України, мають вищу   освіту за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога,  олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичні психологи, не нижче ступеня магістра (спеціаліста),  та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також   фізичний і психічний стан яких не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Особи,  які бажають взяти участь у конкурсі, подають до комунальної установи    «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської  міської ради (10008, м. Житомир, вул. Старий Бульвар, 21) наступні документи:

  • копію паспорта громадянина України;
  • фотокартку 4см/6см;
  • автобіографію;
  • ксерокопію атестаційного листа ( за наявності);
  • ксерокопію документу про курсову перепідготовку (за наявності);
  • письмову заяву про участь у конкурсі;
  • копію трудової книжки;
  • копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) з додатками;
  • письмову згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;

За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть їх професійні та/або моральні якості.
Документи приймаються конкурсною комісією протягом 20 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.

Документи для участі у конкурсі приймаються з 15.01.2020 року до 17.00 годин 03.02.202 року.

Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
–  письмового кваліфікаційного іспитуна перевірку знань законодавства України у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, знання основ спеціальної педагогіки;
–   співбесіди, яка буде проводитись у вигляді структурованого інтерв’ю .

Оплата праці педагогічних працівників здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових  установ», зі змінами та доповненнями від 30 серпня 2002 року №1298.

Місце проведення: Департамент освіти Житомирської міської ради.
Про час і дату буде повідомлено  додатково.
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору:

Колос Тетяна Михайлівна,  директор комунальної  установи «Перший інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської  міської ради,т: +38(0412)227205,        email:irc1.zt@ukr.net

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога

КУ «Перший інклюзивно-ресурсний  центру» Житомирської  міської ради зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами

  1. ЗаконодавствоУкраїни у сферіінклюзивної освіти.
  2. Концепція розвитку інклюзивної освіти.
  3. Основні завдання інклюзивної освіти.
  4. Конституційне право на освіту.
  5. Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
  6. Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
  7. Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова КабінетуМіністрівУкраїнивід 15.08.2011 №872 зі змінами).

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога КУ «Перший  інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради з основної діяльністі ІРЦ

  1. Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність Інклюзивно-ресурсного центру департаменту освіти Житомирської міської ради (далі – ІРЦ).
  2. Правовий статус ІРЦ.
  3. Основні завдання діяльності ІРЦ.
  4. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
  5. Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
  6. Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
  7. Повторна комплексна оцінка дитини.
  8. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  9. Вимоги до фахівців ІРЦ.
  10. Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посади вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога КУ «Перший  інклюзивно-ресурснийо центр» Житомирської  міської ради зі знання основ спеціальної педагогіки

  1. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  2. Загальна характеристика основних групп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
  3. Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  4. Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  5. Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
  6. Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  7. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  8. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
  9. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
  10. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
  11. Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
  12. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
  13. Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
  14. Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
  15. Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  16. Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
  17. Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
  18. Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
  19. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  20. Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.