Комунальна установа «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради оголошує конкурс на призначення педагогічних працівників комунальної установи «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради, а саме:
-вчитель – дефектолог;
-вчитель – логопед;
-вчитель–реабілітолог.
Комунальна установа «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради розташована за адресою:10009, м. Житомир, вулиця Кибальчича,7.
На посаду педагогічних працівників призначаються особи, які є громадянами України, мають вищу освіту за спеціальністю «Спеціальна освіта», «Корекційна освіта», «Дефектологія», «Психологія» за спеціалізацією логопеда, сурдопедагога, олігофренопедагога, тифлопедагога, а також практичні психологи, не нижче ступеня магістра (спеціаліста), та стаж педагогічної роботи не менше трьох років, а також фізичний і психічний стан яких не перешкоджає виконанню професійних обов’язків.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до комунальної установи «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради (10009, м. Житомир, вул. Кибальчича,7) наступні документи:
- копію паспорта громадянина України;
- фотокартку 4см/6см;
- автобіографію;
- ксерокопію атестаційного листа ( за наявності);
- ксерокопію документу про курсову перепідготовку (за наявності);
- письмову заяву про участь у конкурсі;
- копію трудової книжки;
- копію документа про вищу освіту не нижче ступеня магістра (спеціаліста) з додатками;
- письмову згоду на збір та обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних»;
За бажанням претенденти можуть подавати інші документи, які підтверджуватимуть їх професійні та/або моральні якості.
Документи приймаються конкурсною комісією протягом 20 днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.
Документи для участі у конкурсі приймаються з 15.01.2020 року до 17.00 годин 03.02.202 року.
Конкурсний відбір переможця конкурсу здійснюється за результатами:
- письмового кваліфікаційного іспиту на перевірку знань законодавства України у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами, знання основ спеціальної педагогіки;
- співбесіди, яка буде проводитись у вигляді структурованого інтерв’ю .
Оплата праці педагогічних працівників здійснюється відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України від 26 вересня 2005 року № 557 «Про впорядкування умов оплати праці та затвердження схем тарифних розрядів працівників навчальних закладів, установ освіти та наукових установ», зі змінами та доповненнями від 30 серпня 2002 року №1298.
Місце проведення: Департамент освіти Житомирської міської ради.
Про час і дату буде повідомлено додатково.
Прізвище, ім’я, по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію про проведення конкурсного відбору:
Самолюк Катерина Василівна, директор комунальної установи «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради,т: +38(0412)554049, e-mail:irc3@ukr.net
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога
КУ «Третій інклюзивно-ресурсний центру» Житомирської міської ради зі знання законодавства у сфері освіти дітей з особливими освітніми потребами
- Законодавство України у сфері інклюзивної освіти.
- Концепція розвитку інклюзивної освіти.
- Основні завдання інклюзивної освіти.
- Конституційне право на освіту.
- Право дітей з особливими освітніми потребами на освіту у Законах України «Про освіту», «Про загальну середню освіту» (ст.6 п.1, ст. 8 п.3, ст. 21), «Про дошкільну освіту» (ст.4, ст.12 п.3, ст.14 п.2).
- Визначення поняття: інклюзивне навчання, інклюзивне освітнє середовище, особа з особливими освітніми потребами, Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами.
- Порядок організації інклюзивного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах (постанова Кабінету Міністрів України від 15.08.2011 №872 зі змінами).
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога КУ «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради з основної діяльності ІРЦ
- Нормативно-правові документи, які регламентують діяльність Інклюзивно-ресурсного центру департаменту освіти Житомирської міської ради (далі – ІРЦ).
- Правовий статус ІРЦ.
- Основні завдання діяльності ІРЦ.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей: первинний прийом батьків.
- Проведення комплексної оцінки з метою визначення особливих освітніх потреб дитини.
- Порядок узагальнення результатів комплексної оцінки.
- Повторна комплексна оцінка дитини.
- Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
- Вимоги до фахівців ІРЦ.
- Напрями комплексної оцінки фахівцями ІРЦ.
Орієнтовний перелік питань
для проведення кваліфікаційного іспиту на посади вчителя-логопеда, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога КУ «Третій інклюзивно-ресурсний центр» Житомирської міської ради зі знання основ спеціальної педагогіки
- Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
- Загальна характеристика основних груп дітей з особливими потребами. Причини виникнення порушень розвитку.
- Особливості розвитку дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
- Навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
- Особливості розвитку дітей із затримкою психічного розвитку.
- Навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих та зі зниженим слухом).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих та зі зниженим зором).
- Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з розладами аутистичного спектра.
- Психолого-педагогічна допомога дітям з порушеннями емоційно-вольової сфери.
- Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.
- Психолого-педагогічна допомога дітям з особливими освітніми потребами.
- Сучасні уявлення про порушення у розвитку дітей. Загальні проблеми психодіагностики порушень у розвитку. Загальна характеристика сучасної системи надання послуг для дітей з особливими освітніми потребами.
- Фактори, які у пренатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
- Фактори, які у натальний та постнатальний період приводять до порушень психофізичного розвитку дитини.
- Створення індивідуальної програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами (ІПР).
- Створення корекційно-розвиткового середовища та його роль у процесі навчання та виховання дітей з особливостями психофізичного розвитку.
- Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
- Умови організації інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.